onsdag 16 mars 2011

Vårnyheter

Hann med en liten snabbrunda i några butiker. Fastnade lite extra vid några plagg. Här är lite tips för den som är shoppingsugen.

Denna fina blommiga blus som absolut inte gör sig lika bra på bild som i verkligheten, hittar du på Monki för 350 kr.



Bootsen, också från Monki, kostar 500 kr. Perfekta att matcha till i princip allt. Lika snygga till shorts och bara ben som till långklänning. Ett tips är att kolla in e-bay också, där har jag köpt ett par äkta Justin-boots (i exakt samma stil) för runt 160 kr + frakt. Det var flera år sedan, men dem tröttnar jag aldrig på.

Byxorna under har jag själv, ett riktigt kanonköp. I skönt material som passar hela våren och sommaren. Jättesnygga både till klackar och converse. De kostar 400 kr.

Sprang också på världens finaste vårkappa från Maria Westerlind:
Hur snygg är inte den?? Kostar dock 2 990 kr (om jag minns rätt) så dessvärre får den förbli en dröm. Har ju köpt på mig en herrans massa kappor second hand denna vinter. Köpstopp på den fronten.

Och sist men inte minst, den perfekta lilla klänningen i vitt som ju är en vårens absolut hetaste "färger" (är vitt egentligen en färg?). Ett tips också till den som är på jakt efter studentklänning.  Finns även en liknande variant utan ärmar. Denna kostar 1 999 kr ser jag på hemsidan
(http://mariawesterlind.com/) men den jag såg kostade runt tusen kronor...Hmmm, kanske finns olika varianter? Eller så såg jag helt galet. Fin är den i alla fall!


Kan inte låta bli att slänga in ett par klassiskt snygga stövletter från Acne också. Inga ord behövs. Vill. Ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar