tisdag 8 mars 2011

Första gången

Så händer det. Nu har också jag slängt mig in i bloggvärlden! Och vad kan vara mer rätt? SOM jag gilllar att skriva om allt och inget, om intressanta frågor och mindre intressanta frågor. Tror dock att den största delen av inläggen kommer att handla om kläder, skor, inköp (Ska jag? Ska jag inte?). Ingen som känner mig kommer att höja på ögonbrynen åt den prognosen. En outfit-kategori måste jag såklart ha också.. Nåväl. Bloggen får växa fram, sakta men säkert.
Nu ska jag publicera mitt första inlägg, roligare än så här blev det inte. Men var så säker, jag kommer igen!

2 kommentarer:

  1. åh, vad skoj att läsa! jag har ju skrivit i 4 år så jag har ju blivit lite veteran.
    Älskar att läsa familjebloggar med lite inslag av mode och shoppingtips ;O) hihi..
    ha en störtskön helg Pernilla, och lyllos som ska upp till fjällen i nya skidkläder. *avis*
    // Lotta (montessori)
    www.metropolweding.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Vad kul å ha dig här, Lotta! Ska kika in på din blogg också, din gamla veteran inom bloggskrivandet :-)
    Tack, det ska bli skönt att få åka iväg några dagar, hoppas på tur med vädret nu.
    Ha en superhelg du med, vi ses snart!
    Kram.

    SvaraRadera