onsdag 16 mars 2011

Back in business

Sådär ja, på plats bakom skrivbordet redo att ta tag i sånt som fått ligga medan jag roat mig i backarna i Bydalen. Trodde jag kunde blogga därifrån med min mobil, men ack vad jag bedrog mig. Som synes av det förra inlägget så hade jag en del problem, till exempel att jag inte kunde se vad jag skrev. Jag skrev så att säga i blindo. Har ju tagit en massa fina bilder från vistelsen som jag ska lägga upp så fort jag är hemma. Vilket fantastiskt väder vi har haft!!! Strålande osl, knappt någon blåst (förutom första dagen när de stängde liftarna som gick längst upp på högfjället).
Längtar efter mina killar nu, imorgon kommer N för att vara hos mig själv en natt innan lillebror också anländer på fredag. Apropå lillebror, så har han inte kommit in på den skola vi ansökt till. Inte heller till andrahandsvalet. ELLER tredjehandsvalet. Så förutom att jobba järnet i dag så måste jag även ringa några samtal till olika rektorer. Detta går ju inte an!

I eftermiddag ska jag till min favoritfrisör Bengt, å vad jag längtat!

Au Revoir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar