måndag 21 maj 2012

Veckostart med guld i mund

Måndagen kändes lättare att möta efter att ha haft en supersoft helg med bara mc-åkning, sovning i soffan vid alla tillfällen som dykt upp, samt en kort träff med goa vänner som jag inte sett på länge.
Hade tänkt att välkomna värmen med ett glas rosévin på balkongen, men ack vad jag bedrog mig -på vinfronten var det tomt! Så i morgon får jag gå och införskaffa mig några flaskor att bunkra upp i kylen.

Lite shoppingtips för den som är sugen:
Weekday, 300 kr 
Monki, 150 kr

Härligt 80-talsretro! Väska Weekday 250 kr

Och till det, ett par klassiska Doc Martens.

Nåt som är ett måste i garderoben är den sköna, långa, slappa sommarklänningen (som såklart kan användas andra årstider också!)

Monki, 300 kr

Snygga sandaler till, Topshop ca 450-500 kr




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar