onsdag 30 maj 2012

Frustrerad

Ja, precis som rubriken lyder. Frustrerad jag är, som Yoda skulle ha sagt.  På grund av en mängd olika faktorer i mitt liv. Antagligen har jag också en "vanlig" humörsvacka som bidrar till att frustrationen ökar. Vill att det ska gå över. Nu. Av sig själv. Eller så får man kanske helt enkelt ta tag i saker? Det där med att ta tag i saker är inte alltid det enklaste. Det kräver vilja  och motivation. Och är man i en svacka och samtidigt går runt och är frustrerad över saker, så är motivationen obefintlig.
Sedan är det ju så att frustration ofta kommer sig av saker som just INTE går att påverka. Därav frustrationen. Då finns det bara att gilla läget, det vet jag ju.  Men det är just det som är svårt från och till.

Nu ska jag gå på en lunchpromenad och köpa sushi. Kanske det känns lite bättre sen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar