lördag 5 maj 2012

Lördagssurf

Lördag morgon. Inga barn. C är borta ett par timmar. Jag har hällt upp en rejäl kopp kaffe och sitter här och bara...är. Slösurfar lite. Tänker att jag borde sticka ut och springa en runda. Men huvudvärken jag haft varje dag den senaste veckan sitter kvar. Inte har den direkt minskat i styrka heller efter gårdagens flera glas vin och lite öl på det...Men trevligt var det, på aw:n!
Så, jag har, likt de andra dagarna denna vecka, startat morgonen med en alvedon och ett glas vatten. Så snart är det bättre.

Har hittat lite fina grejer till garderoben under min morgonsurf. Skulle inte tacka nej till dessa.



Mango, 899 kr

Hope, 3 900 kr
Hope, 2 700 kr
Från Chloe, som alltid gör snyggaste skorna!
 Nej, nu ska jag ladda lite. Om ett par timmar vankas det tydligen MC-åkning på Hondan. Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar