torsdag 10 maj 2012

Kommer den nu?

Yes, det ska bli 18 grader varmt i dag! Jädrans vad gött det ska bli med sol och värme nu framöver! För nu måste den väl vara här för att stanna?

Festen i går var...trevlig. I alla fall fram till 20.00 då jag tackade för mig, gick hem och kröp ner i soffan framför Greys Anatomy och inväntade min älskling som jobbat över. Får höra med resten av kollegorna som inte dykt upp ännu, om det blev vildare senare framåt kvällen.
Maten var caterad från Medelhavsdelin i Söderhallarna, mitt favvo-plejs. Det bjöds dessutom på proffessionell magdans, imponerande!

Nu är det jobb, jobb, jobb som står på agendan. Måste avsluta en massa grejer.

Önskar förresten att detta skulle se lika bra ut på mig i vår, som på den här donnan:






Äh, det är väl bara att göra lite sit ups...Moahahahahahahahahahahahahaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar