tisdag 27 september 2011

Tillfällig arbets-svacka

Ha ha, om man kan slå rekord i obesökt blogg så tror jag att jag ligger bra till! Men optimistiskt fortsätter jag att skriva ändå.

Har en mindre svacka i dag, jobbmotivationen vill icke infinna sig. I stället sitter jag som på nålar och väntar på att klockan ska bli åtminstone 15.30 så att jag får packa ihop och cykla hem. Noah ska vara hos mig i dag och i kväll kommer hans kusin Linn, också åtta år, och Linns mamma. Vi ska äta middag ihop pch snick-snacka lite medan kidsen med all säkerhet grottar ner sig med sina Nintendo DS. Det får bli lite enkel pasta, har bara nån halvtimme på mig. Men gott vin har jag köpt i alla fall.

Om man ska försöka rycka upp sig lite, hinna avverka några ärenden till innan det är slut för i dag. Jo, så får det bli. Ska bara ta en kopp kaffe först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar