lördag 24 september 2011

Lördagsjobba

Lördag och jag jobbar extra som jag gjort de senaste veckorna. Dessvärre krånglar vissa system som frustrerande nog gör att jag inte kan göra klart vissa grejer.
Nåväl, lite hinner jag ändå uträtta. Solen skiner och C har låtit mig förstå att det definitivt blir en mc-tur sedan. Ja, vad gör jag inte för den mannen?

Har inga speciella planer för kvällen, får se hur det blir med ett par vänner som eventuellt skulle ut och ta en drink. Det är ju löne-lördag...I hate att vistas på stan en lönehelg.

OM jag skulle ha gått på fest i kväll skulle jag gärna ha burit detta:


Zara, 559 kr

Topshop (vet ej pris)


Vill-ha-clutch från Marc Jacobs


Det var länge sedan man var på en gedigen hemma-fecke...Kanske dags att anordna nåt själv, det var ett tag sedan.

Nej, åter till arbetet nu. Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar