torsdag 5 maj 2011

Lady in bed

Vaknade 9.30 (händer kanske en gång i halvåret annars!) och gjorde en kopp kaffe. Är fortfarande ganska så mör i kroppen, men detta blir den sista dagen i sängen (peppar, peppar...).  I morgon är det fredag, arbete ska utföras, barn ska hämtas. Så i dag ska jag passa på att gona ner mig ordentligt, med surfning, böcker och te.  

Mitt shoppingförbud håller i sig, känns fortfarande inte ett dugg jobbigt. Får se hur det går i Paris, dit vi ska om två veckor. Men hittills är min erfarenhet av weekend-resor att jag inte alls blir så shoppingsugen som man skulle kunna tro att en missbrukare som jag skulle bli. Tror att det har att göra med att den bästa shoppingen helt enkelt finns i Sverige numera. Förr var det annat, när Zara och Topshop t.ex. inte fanns här, så var det rena drömmen att besöka de butikerna när man var utomlands. Men nu...Näe, känns som att allt är tillgängligt ändå, om inte annat via internet såklart. Men om, jag säger OM, jag skulle hitta något så är det ju inte förbud på att ge presenter till mig...C, hör du det?

Och mamma, om du plötsligt får ett sug efter att ge din enda dotter ett par presenter så  kommer lite tips här. Bara utifall att :-) (Och jag har ju strl M, bara en liten upplysning sådär i förbifarten)

Monki, 400 kr

Monki, 250 kr


1 kommentar:

  1. Jag ska följa din blogg barar för att se vad du har för dig och för modetipsen. Kan behövas! Jag tror att du och jag har samma smak egentligen fast jag är inte därute och snokar så som du är. :) Krya på dig! Jag ringde faktiskt Skatteverket i lördags. Det hade ju varit hur häftigt som helst om det var du som svarat. En eloge till er i alla fall som svarar på en signal och som ger ypperlig service! /Kram Jennie

    SvaraRadera