måndag 16 maj 2011

Five days to go...

Sedan är det en weekend i Paris som gäller! Ska bli så härligt att få åka iväg för några dagar. Speciellt som jag kommer att tillbringa dem med min kärlek. Fram till dess är det jobb och tydligen, varannandags-väder (enligt väderleksrapporten). Dvs. fint ena dagen och mulet/regn andra.

På fredag går dessutom flyttlasset från lokalerna jag sitter i nu på jobbet, till en byggnad mitt emot. Känns helt rätt att få byta miljö efter några år i denna byggnad. Den andra byggnaden är mycket nyare och fräschare, även om det knorras en hel del över att det är mycket kontorslandskap där. Mig gör det inte så fasligt mycket att sitta i landskap, men nu får jag i alla fall ett rum vilket ju inte heller stör direkt.  Har suttit i den nyare byggnaden tidigare och då i landskap vilket faktiskt var trevligt. Allt avgörs ju av vilka du sitter med...


Galerie Lafayette
Au Revoir så länge!

2 kommentarer:

  1. Lyllo dig som får dra till Paris och njuta av våren där. Bara att få gå runt och njuta av allt vad staden har att ge. Finns alltid något nytt som man hittar, även om man varit där förr.

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska bli så härligt! Vi ses imorgon. Kram!

    SvaraRadera