torsdag 19 maj 2011

Dagen före.

Tur att "OM" fanns, för igår när jag provade kjolen var den inte alls så fantastisk på. Helt ok var den, men inte mer.

Nu har det gått en månad och 19 dagar sedan mitt köpstopp av kläder/skor m.m. infördes. Fortfarande känns det inte som några problem överhuvudtaget, tvärtom. Shoppingsuget börjar försvinna mer och mer ur mitt sinne och jag fokuserar på annat i stället. Jätteskönt! Dock ger jag mig f*n på att jag kommer att hitta en massa i Paris nu i helgen...Om inte C känner att han vill ge mig presenter (wink, wink...) så får jag bara bita ihop. Världen går inte under för det. Man kan ju fråga sig vad min shoppingmani har fyllt för behov hos mig...Alla missbruk är ju uttryck för något annat. Vad hade jag annars hookat upp mig på tro? Tack och lov så finns det värre saker att fastna i.

I dag ska det packas på jobbet, imorgon kl 15.00 går flytten och då ska vi ur huset. Då är jag förhoppningsvis redan hemma och packar det sista. Om väderprognoserna stämmer så blir det hyfsat väder i Paris i helgen även om det inte verkar bli kanonväder. Ska bara ta med handbagage. Viktigast: Sköna skor! Dessa kommer jag bl.a .traska runt i. Mycket sköna. (Inköpet gjordes i mars eller om det t.o.m. var i februari ). Kanske ett par klackar till kvällen...

Clarks


Jag kan inte sätta fingret på vad det är, men jag bara tok-gillar den här bilden och tjejen på den. Hon ser...tja, cool ut. Cool och laidback.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar