söndag 17 juni 2012

Sunday, rainy sunday

Tänk vad ens problem kan anta olika proportioner beroende på vilken dagsform man är i...Just nu: Är lite låg, det regnar = Huge problems. Olösbara. Men jag vet ju att känslan kan ändras på nolltid, tur att jag ska få träffa ett par fina vänner lite senare och äntligen få se "Hungerspelen" på bio.
I morgon är en ny vecka vilken inte, tack och lov, innefattar nån kurs (har liksom redan fyllt hjärnan till max nu). Sedan stundar midsommar och den helgen ligger som ett oskrivet blad framför mig. Har inte bestämt mig för om jag ska fira den i Gävle med C och hans kids, hos mina föräldrar eller med kompisar. Är ju galet väderberoende, det där med utomhusfest och sånt. Mina killar ska vara med sin pappa i Skärgårn enligt tradition. Får se hur vi gör framöver.
Nåväl, får avvakta lite och se vad som händer.

Ha en härligt blöt dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar