tisdag 12 juni 2012

Ännu en dag till ända.

Genomgång av JAU (justerad anskaffningsutgift som kan vara positiv eller negativ beroende på...Jaha, hur var det nu igen? Ja just ja, jag somnade ju till så jag tror att jag missade det...) på handelsbolagskurs -check!

Innervägg mellan kök och matrum -check!

Röjning i vardagsrum där nu både matbord och soffa ska samsas -che...Nej. Inte check. Alls.
Det får vara kaos i några dagar, tills jag bestämt mig för hur jag vill göra med vissa överflödiga möbler.  Antingen sälja eller magasinera. Men nu har mina fina killar fått varsitt rum i alla fall och det blev superbra! Köket som numera är endast ett arbetskök känns riktigt trivsamt. Nu kan jag i lugn och ro (?) fixa käk medan ungarna stökar i vardagsrum eller egna rum. Sweet!

Nu ska jag alldeles strax bädda upp sängen (efter att ha flyttat på alla miljoner saker som hamnat där under kvällens röjning) och gosa ner mig. I morgon är det skolavslutning och därefter...kurs. Three more days to go...

G´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar