torsdag 4 augusti 2011

Shopping, lunch, middag och mer shopping

Provar en lite större text, den andra känns lite svårläst om man skriver långt (vilket kanske inte sker allt för ofta i och för sig). 

Nyss tillbaka efter sushi-lunch med f.d. kollega, numera god vän. I går träffade jag och C två andra goda vänner, på Shanti på Katarina Bangata som alltid annars. Lite tradigt börjar det bli, hur god maten än är (prova räkor i spenat med koriander om ni går dit nån gång. Avsluta med deras mango-lassie!). Vi bestämde i går att det får bli en annan restaurang nästa gång. Dado på Tavastgatan kom på förslag, där har jag inte varit nån gång, maten ska tydligen vara nåt utöver det vanliga enligt ett par stycken ur sällskapet.

Hur som helst så har de tu som vi träffade precis gift sig och är hur nygiftas-lyckliga som helst! Jag önskar dem allt gott, de är världens bästa och de passar så enormt bra ihop!

Strålande brudpar!


I kväll blir det Bridesmaids för mig och C (inte han som lobbar för den filmen, nej...). Har hört så mycket om den så nu vill jag se om förväntningarna införlivas.

Förresten, Indiska har halva reapriset om någon spanat in nåt där tidigare och inte köpt än. Jag haffade en klänning, en scarf, ett halsband och en ring på Indiska i söderhallarna i går och för det pröjsade jag 298 kr. Inte illa va?

(Och så har jag budat hem ett par Acne Track från Tradera -igen - fast jag fick dem ännu billigare denna gång...Nu ska de användas, inte säljas...)
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar