fredag 19 augusti 2011

Bra och anus

Bra:

-I dag får jag träffa mina gullungar och ha dem en hel vecka

-Det är bara sex dagar kvar till lön

-I går hittade jag 300 kr på gatan

-och jag vann 75 kr på Triss

-Det är fortfarande härligt väder ute

-Det är fredag

-Rosévinet står på kylning hemma

-Vi bor inte i Syrien eller på Afrikas Horn

-Fredrik Backmans blogg på Café

Anus

-Från och med i dag träffar jag knappt C alls på en vecka

-Det är sex dagar kvar till lön

-Jag har fått nackspärren från helvetet

-En  nära anhörig har drabbats av en stor tumör

-Har fått veta att barnens nya skola serverar lunch 10.30 (!!!) för att alla barn ska hinna äta

-Fortfarande lurad på 1 730 kr, vilka jag antagligen aldrig mer kommer att se

-Mamma och pappa bor fyrtio mil bort

-Att vi inte fördelar världens resurser så att de kommer alla till gagn



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar