torsdag 21 juli 2011

Vardagslyx

Vaknar för andra morgonen helt själv i min lägenhet. Barnen är hos mormor och morfar i Sundsvall och C är hos vänner i Tällberg. Två SÅ lyxiga dagar har jag haft helt utan förpliktelser gentemot någon annan än mig själv. I går strosade jag runt på söder i sommarvärmen. På eftermiddagen mötte jag upp mina vänner Åsa och Steph på Caffe Nero i Vasastan. Efter ett tag anslöt även Karin och Annika. Lite senare gick jag tillsammans med de två sistnämnda till Gården vid Norra Bantorget och snick-snackade lite. Fina vänner jag har!

I dag regnar det men det gör ingenting, jag har tänkt att tillbringa förmiddagen i sängen med kaffe, lite tidningar och tv:n i bakgrunden. Om några timmar kommer C tillbaka, så resten av dagen kommer att tillägnas honom, med mycket gos och kärlek. Kanske bio lite senare, kan knappt minnas när jag var på bio sist.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar