lördag 16 juli 2011

Semestertider

Oj, här gapar det tomt! Dagarna bara rusar iväg så här på semestern. Har haft härligt lata dagar hos mamma och pappa i Sundsvall (utan barn, DET kan jag inte ens minnas att jag varit sedan den äldsta kom?) samt ett härligt möte med lika härliga tjejer på Vindhem utanför Sundsvall och därefter ett besök på Oscar efteråt där det intogs goda drinkar i sommarvärmen. Veckan efter det har det blivit en och annan utflykt på MC. Vilket jag också misstänkte att det skulle bli. Det är kul, men jag är inte och kommer nog aldrig att brinna för det hela som C gör (kan till och med ta bort ordet "nog" ur den meningen). Men å andra sidan är det ju en del av det hela med förhållanden, att försöka dela den andres intressen även om man inte skulle ha gjort det om man levde själv. (Så C, när tar vi de här låååånga shoppingdagarna med tillhörande lååånga luncher?)

Nu har mina älsklingar kommit efter fjorton dagar med sin pappa i Skärgår´n, just nu är de ute och terroriserar några äldre killar i parken, som grillar och tar ett par öl. Fast de verkar ha lika kul som mina pojkar, de spelar fotboll tillsammans för fulla muggar. Snart dax att hämta in dem för dusch, pyjamas och sänggående.

Fler uppdateringar kommer, har även en del fina bilder från Sundsvalls-trippen. I morgon bär det förresten av dit igen, med kidsen. Jag stannar där med dem ett par dagar sedan kanske jag åker hem så kommer de ner med mina föräldrar sedan. Beror på väder, vind och humör. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar