torsdag 22 december 2011

Dan före dan före doppardan...

Äntligen kan pojkarna säga att "i övermorgon är det julafton"! Nåt säger mig att det kommer att ta tid att få de små att somna i morgon kväll. För att inte tala om hur svårt det kommer att bli att få dem att sova längre än till 5.00- 6.00 på julafton...Om man ändå själv var lika entusiastisk!

Många av julklappsinköpen är avklarade, men det återstår trots det en hel del . Eftersom att det inte är lön förrän i morgon så får jag väl bege mig ut med pöbeln den sista dagen och slåss vid kassorna.

Håller på att försöka ordna en klapp till min finaste särbo, dock vet jag ej klart förrän i morgon om det funkar eller ej. Jag håller tummarna. Honom kommer jag att vara i från hela julen vilket känns sådär. Förvisso känns det otroligt mysigt att åka upp till mina föräldrar (som alldeles nyligen blivit hundägare för fjärde gången under min livstid) på annandagen med barnen, men en vecka är nååågra dagar för länge. Å andra sidan ska vi fira in det nya året tillsammans, gott så.
I kväll ska granen kläs och julklappar ska slås in. Värmer nog på lite glögg också så att det blir extra kul...

Men först: Jobb ska uträttas här i mitt rum på kontoret. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar