torsdag 4 september 2014

Oj oj oj...

Det verkar vara omöjligt att kontinuerligt uppdatera bloggen...Nu får det bli bot och bättring, för jag gillar ju att skriva här egentligen. För vem jag skriver vet jag inte, men fortsätta ska jag, om inte annat för att det är kul att kunna se tillbaka på åren som gått.

Det är redan september. Brittsommar verkar det som, både i går och i dag har det varit runt 20 grader. Jag är på jobbet för första dagen denna vecka, vabbade i måndags och tisdags och jobbade hemma i går. Mest för att även jag jag var förkyld och tänkte att ytterligare en dag hemma skulle skynda på tillfrisknandet men icke...Nu längtar jag bara hem till min härliga soffa.

Soffan Björnen från Sweef. Men jag har en massa fler kuddar i härligt rosa, brunt och grått där man kan gosa ner sig ordentligt :-)

Har dessvärre inga fler True Blood att kolla på, ej heller Orange is the new black, såg klart båda i förrgår. Får väl lösa det lilla delikata problemet med att hitta en ny serie att följa.

Men se, det här blev ju ett spännande inlägg om...absolut ingenting! Men det är väl så vardagen är;  visst handlar livet om det stora, men kanske mest om det lilla i tillvaron.

Ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar