tisdag 25 september 2012

Tre månader kvar till julafton

Höstrusk. Dags för att börja tända ljus och sippa på rött vin, linda in sig i filtar i soffan framför TV:n där säsongsstarterna av bra TV-serier avlöser varandra efter en urusel TV-tablå de senaste månaderna. Skulle gärna ha en katt i knäet också...Operation kattjakt pågår. Fast inte till mig, till C, men ändå. Jag får gosa i vart fall varannan vecka! Dubbelt upp, that is.

Hösten är ok. -Mörkret är inte ok. Det stör mig att man som tjej inte ska våga sig ut i spåren på kvällarna eller tidiga morgnar på grund av mörkret.

Nåväl. I dag släpper Lindex sin Missoni-kollektion. Eller iofs, nu är kl 10.05, de har säkert sålt slut redan sedan de öppnade dörrarna för fem minuter sedan. På hemsidan finns det nåt plagg kvar på barnsidan såg jag. I några minuter till kanske...Jag säger som ungarna: Men orka!!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar