tisdag 11 september 2012

Driftfel

Slänger in lite bilder på supersnygga höstskor som finns på Topshops hemsida nu.


£62


£75


£85


£80


Nr två och tre är mina favoriter. Har ett par liknande som jag skulle kunna bo i.

Det är ett driftfel i programmet jag jobbar i just nu, därav denna paus. Om ungefär en timme ska jag träffa en kompis på Ljunggren. Ska bli mysigt, vi har inte setts på länge.

I övrigt konstaterar jag att det är ovanligt tyst i media om att det är 9/11 i dag, det brukar väl ändå uppmärksammas mer än så här? På gott och ont förstås, det finns ju oändligt mycket annat att också minnas och sörja över.
Konstaterar också vad mycket som obemärkt kan förändras med tiden. Saker som tunnas ur och försvinner eller ändrar form utan att man tänker på det. Förrän efteråt. När det ibland är för sent.

Nu ska jag kolla om jag kan återgå till arbetet.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar