måndag 3 oktober 2011

Grått. Trist. Sjukt.

Så är det måndag efter en helg som varit allt annat än lugn trots att jag borde ha legat och kurerat mig både lördagen och söndagen. Men både brorsa och mina små killar har varit här och det har varit kompisar, lek hos oss, lek hos andra, försök till att lära Love att cykla utan stödhjul (han har bara bestämt sig för att han inte kan eller ska -pappa M, nu är det din tur!), luncher till hungriga barn, middagar, filmtittande, mera lek. Lägg till en hel del kivande där emellan (vet inte vad det har varit just denna helg) så hajar ni kanske. Fast nån timme somnade jag faktiskt till i lördags, tack och lov. I dag är jag hemma från jobbet och det blir jag nog imorgon också. NU vill jag bli frisk, det var evigheter sedan jag var ute och sprang, till exempel. Ska försöka att inte bli distraherad av tvätthögarna och dammråttorna...

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar