måndag 19 augusti 2013

Sommarens topp 10

1. Vädret -vad mycket sol och värme vi haft!

2. Nypan (Nytorpsbadet) - att ha ett utomhusbad så nära hemmet är ren lyx på sommarlovet. Jisses   vad mina barn utvecklats i vattnet denna sommar!

3. Samos - veckan tillsammans med min kärlek på denna vackra ö fulländade sommaren!

4. Grekiska katter - hade kunnat ta hem tio st -minst! Vilka roliga små spink-korvar!

5. Grannar - att ens barn är bästisar med grannarnas barn och att grannarna dessutom är jättetrevliga och gärna dricker rosévin på sommarkvällarna är ju inte fel!

6. "The Story" med Brandi Carlile - den har jag lyssnat på en och annan gång. För att underdriva.

7. Saganaki - stekt/friterad ost som äts bara som den är. Så. Galet. Gott.

8. Strandhäng i Barcelona med skönaste Jackie och Jonas -och tokbra väder!

9. Den fina tatueringen som Nicke i Barcelona gjorde - nöjd!

10. Mina små springrundor som jag trots allt lyckats hålla någorlunda regelbundna.

Nu är det bara 10 månader kvar till nästa gång!

Ciao.



 

Nypan




Saganaki

Kärlek...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar