torsdag 4 april 2013

Påsklovsvecka

En. Sån. Lång. Vecka. Detta. Har. Varit. Proppad med vabb, tvättstuga, vabb, telefonjour på jobbet, lite mer tvättstuga, lite mer telefonjour…
Trots att det var röddag i måndags så känns det som om arbetsveckan varit sex dagar lång och då är det bara torsdag.  

Nåväl, humörkurvan pekar alltmer uppåt i alla fall, för varje dag som solen skiner och termometern visar plusgrader. Barnen är ute och leker i flera timmar varje dag vilket gör under för deras sömn. Men det är ju så galet lerigt ute så som sagt, tvätmaskinerna har gått varma nere i rvättstugan. Och FY FAN för all upptinad hundbajs som ligger exakt överallt ute just nu!! Om jag bara visste vilka det var så skulle jag trycka upp bajset i ansiktet på ägarna som struntar i att plocka upp efter sina vovvar! Äsch, det skulle jag inte våga såklart, men jag skulle stoppa ner bajset i deras brevinkast om jag visste var de bodde :-).

Nu dags för möte, adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar